EGY KÉP FELÉR
EZER SZÓVAL
Néhány példa a Flyvision eddigi munkáiból, partnereink véleményével
"Nagyon elégedettek voltunk a Flyvision által ügyfelünk, a Motorola számára tervezett munkával.
A párizsi PR-eseményünkön az új okostelefon, az Edge 20 bemutatására szolgáló, a gravitációt 'nem ismerő' vitrin valóban nagy dobásnak bizonyult. Rendkívül szoros ütemtervben dolgoztunk, és a Flyvision így is remekül megoldotta a feladatot!" (ford.)
„Akár régészeti emlékekként, akár műalkotásokként tekintünk az ókori egyiptomi tárgyakra, kiállításukkor fontos szempont, hogy a vitrin hagyja érvényesülni a tárgyakat, a design ne nyomja el őket, miközben tökéletes biztonságot kell nyújtania a számukra.”
„Igen nagy közönségsikert arattak a Dove „testbeszéd” kampányához kapcsolódóan, a budapesti mozikban elhelyezett Flyvision megjelenései. A látványos, lebegő dobozokat nagy érdeklődéssel figyelték a mozilátogatók. Az újszerű POS anyag hatásos kiegészítője volt a reklámkampánynak.”
„A Nike Félmaraton a Nike Magyarország életében az egyik legfontosabb éves esemény, ahova minden évben többen és többen jönnek el (2011 – 12.000 résztvevő), nemcsak futni, hanem kikapcsolódni is vagy kísérőnek, így kiemelten fontos a megfelelő márka megjelenítés. 2011-ben újítani szerettünk volna és ezért dolgoztunk együtt a Flyvisionnel, élve az általuk nyújtott különleges termékmegjelenítéssel. Csak pozitív visszajelzést kaptunk. Vendégeink, látogatóink kíváncsian figyelték a Flyvisiont és hosszan elidőzve előtte próbálgatták kitalálni a mögöttes technikát.”
„Mi az E-LITES-nál azért döntöttünk a reklámozás illetve a vizuális megjelenítés ezen formájánál mert az E-LITES márkanév a világban mint prémium, elit márkanév vált ismertté, mint az Egyesült Királyság vezető elektromos cigaretta márkája.
Ezért természetesen egy olyan partnerrel dolgozunk együtt, mint a FLY VISION aki szintén mint prémium márka egy teljesen egyedi lehetőséget kínál számunkra és számos világhírű prémium kategóriás termék számára.
Kellőképpen jeleníti meg az exkluzivitást, a stílust és a minőséget a meglévő és leendő partnereink számára is.”
„A Flyvision termékekben egyesül a kreativitás a 21.század látványtechnikájával, mely a lehető legjobb párosítás egy ilyen eladáshelyi eszköznél. Az egyedi vizuális hatás mellett a "néző/látogató" fantáziáját is beindítja és kérdezik meg szinte kivétel nélkül: "vajon ez hogyan lehetséges?". A Partnerünk számára készített és rendezvényeken kiállított Totemoszlop így ideális eszközként mutatta be a Roche magas technológiai szintet képviselő termékeit. A hatás nem is maradt el.”
„Kiállítóként nyolc éve folyamatosan jelen vagyunk a CES-en, de még soha nem láttunk ekkora érdeklődést egyetlen termék iránt sem.” (ford.)
„A Flyvisionnek sikerült egy olyan nagyszerű és egyedülálló termékbemutató rendszert kifejlesztenie, amely ámulatba ejti mindazokat, akik megpillantják.” (ford.)
Flyvision Kft. • H-1222 Budapest, Nagytétényi út 112. (térkép megnyitása) • Tel.: +36 30 379 1725 • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
© 2011-2022. Minden jog fenntartva.
Adatkezelési tájékoztató • Impresszum
Géppark kapacitás bővítés a Flyvision-nél EU pályázati támogatással