Az ötlet

A 21. században, különösen a bevásárlóközpontok megjelenésével az üzletbelsők fontosabbak, mint valaha, a vásárlási döntésekre ható impulzusok között akár 70%‑os részarányt is képviselhetnek.

A márkák ezért folyamatosan keresik a legmodernebb, kiemelkedő minőségű és hatékonyságú üzletbelső megoldásokat.

Hatalmas előnyt jelenthet tehát a szakítás az eddig használt, megszokott (papíralapú, könnyen károsodó, fakuló, nehezen hozzáférhető, unalmas) eljárásokkal az üzletbelsők kivitelezésében.

A Flyvision megoldása nemcsak betölti az innovációs űrt a reklámpiacon, de hosszú távon is egyedi versenyelőnyt tud nyújtani!

Rólunk

Cégünk 100%-os tulajdonában van az eljárásunk egész Európára vonatkozó alapszabadalma, valamint a termékfejlesztés során szükségessé vált második bejegyzés az európai, eurázsiai szabadalmi tömörülések területén és Ukrajnában (összesen 50 országban).

Cégünk a tulajdonosa a Flyvision Franchise Rendszernek, országonkénti partnerekkel.

Tevékenységünk

A szabadalmi oltalom alatt álló termékbemutató eljárásunk európai és eurázsiai képviselete, termékeink digitális tervezése és egyedi kivitelezése.

Célunk

Egyedülálló termékeink széles körű bemutatása a reklámipar, forgalmazók, bemutatótermek, üzlethelységek, szállodák, múzeumok, kiállítás-helyszínek stb. számára, európai és eurázsiai franchise-hálózat létrehozása.